נסראללה שב לאיים: יש בידינו את היכולת להפוך טילים למדוייקים

נדב דוד No Comments on נסראללה שב לאיים: יש בידינו את היכולת להפוך טילים למדוייקים

מזכ"ל חיזבאללה ממשיך במערכה נגד ישראל וטוען כי בניגוד להצהרות בישראל, יש כעת בידי הארגון יכולת להפוך את הטילים הרגילים למדוייקים וכי אספקת הנשק מאיראן לא נפגעה

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה ממשיך במערכה נגד מדינת ישראל ומנסה להטיל אימה בכך שטוען כי הארגון כבר בעל יכולת להפוך כל טיל למדוייק, לטענתו העברת האמל"ח מאיראן ללבנון לא נפגעה, למרות הצהרות ומאמצי ישראל בעניין, והרחיב כי חיזבאללה אוחז כעת ביכולת של הפיכת הטילים שלו לטילים מדוייקים.

בנאומו הדגיש נסראללה כי ישראל נמצאת במשבר פנימי וכי היא עומדת לקרוס ואף בהדרך להשמדה. הוא ציטט דברים מתורגמים שכתבו ואמרו ישראלים דוגמת גדעון לוי, בני גנץ ובנימין נתניהו בעבר.

נסראללה מציין כי כחלק מהמערכה שבין המערכות ישראל מנסה לפגוע ביכולת הרקטיות של הארגון, וכעת היא עסוקה בלאתר את מקומות ייצור של הטילים המדוייקים בלבנון. "אנחנו מחכים להם באתרים, ומקווים לפעולת אנסארייה 2" (אסון השייטת- מארב מתוכנן של חזבאללה בו נהרגו 11 לוחמי שייטת 13).

בנוסף, נסראללה מציין כי לאחר שישראל ניסתה לפגוע גם ביכולת העברת המל"טים מסוריה לתוך לבנון, הארגון התחיל לפני זמן רב לייצר מל"טים בלבנון והצליח בכך. "אם ישראל תמשיך לפעול ככה במערכה שבין המערכות, אלוהים יודע לאן נגיע".

נסראללה הבהיר: "אני יכול להגיד שכבר שנים אנחנו מסבים טילים לטילים מדוייקים. יש לנו אלפי טילים לא מדוייקים. הסבנו חלק גדול מהם לטילים מדוייקים. למערכה שבין המלחמות אין שום תוחלת". כך מפרסם כאן 11



0 תגובות